Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani

Splošni pogoji spletne trgovine Griva.si v lasti podjetja Klara Okorn s.p., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju
Klara Okorn s.p., Orle 19, 1291 Škofljica
Davčna številka: SI 54623561
Matična številka: 
9341137000
Datum vpisa v register: 
6.3.2023

S spletno trgovino Griva.si upravlja podjetje Klara Okorn s.p. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »podjetje«). Ob registraciji v sistem Klara Okorn s.p. obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje Griva.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Artikli na Griva.si so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in nam jih je možno sporočiti na info@griva.si. Če artikli niso na zalogi, je to jasno označeno na spletni strani ali v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme ob naročilu.

Trudimo se, da so fotografije izdelkov v naši spletni trgovini pravilne in posodobljene. Kljub temu so informativne narave in ne zavezujoče (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi proizvajalčevih sprememb, barvni ton oziroma odtenek lahko variira zaradi nastavitev ekrana in podobno).

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu, pri čemer se poleg stroška pakiranja in dostave doplača 0,99€
  • s plačilom s kreditno kartico Visa/Mastercard/Maestro in s PayPal

Ob nakupu izdelkov nad 20 € je strošek pošiljanja 1,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 2,98 €. Če pa je vrednost nakupa do 20 €, je strošek pošiljanja 2,99 € + 0,99 € stroška ob izbiri plačila po povzetju, skupno 3,98 €.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
Način plačila po povzetju lahko izberete kot plačilno sredstvo za naročila v vrednosti največ 150 €.
V izogib nadaljnji prodaji je nakup nekaterih akcijskih izdelkov omejen na 1 kos na naročilo.
V primeru pogostega neprevzemanja poslanih paketov si pridržujemo pravico, da stranka paket plača pred pošiljanjem (po predračunu).

Oddaja naročila
Nakupovanje v spletni trgovini smo skušali kar se da poenostaviti in narediti uporabniku prijazno. Želeni izdelek doda stranka v košarico s klikom na zeleni gumbek “Dodaj v košarico”.  Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “Košarica”. Ko so v košarici vsi želeni izdelki in želi stranka začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikne na okvirček “Prikaži košarico” in/ali “Na blagajno”. 

Klik pripelje na Blagajno, kjer je viden celoten povzetek košarice. Tu se vnese ter potrdi promo kodo in/ali kodo darilnega bona. S klikom na gumb “Nadaljuj” spletna stran stranko pripelje na mesto za vnos e-naslova, kamor bo po oddanem naročilu prejela tudi e-mail z vsemi informacijami o naročilu. Na naslednjem koraku stranka izpolni podatke o kupcu in naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Na naslednjem koraku stranka izbere želeno kurirsko oz. poštarsko službo in želeni način plačila (in v primeru plačila s kartico ali PayPalom vnese podatke za izvedbo plačila). Za zaključek naročila stranka klikne na gumb “Zaključi nakup”. S tem se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo. Po tem koraku se ji lahko prikažejo tudi posebne ponudbe, ki jih je še možno dodati k naročilu, če ne želi dodatnih izdelkov, pa stranka zapre spletno stran.

Poprava napak pred oddajo naročila in spreminjanje naročila
Stranka ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urejanja in popravljanja napak svojega naročila. Najlažje se po korakih košarice oz. blagajne navigira s pomočjo zgornjega navigacijskega menija. Ob kliku na povezavo “Prikaži košarico” se vrne na začetek košarice. Tam lahko po želji odstrani izdelke s klikom na povezavo levo ob produktu “x”, spremeni ali odstrani lahko tudi promo kodo in/ali kodo darilnega bona.

Za dodajanje dodatnih količin produkta ali novih produktov se lahko kadarkoli vrne v spletno trgovino s klikom na zgoraj, na sredini..

Naročilo je do 15 minut po oddaji možno do določene mere spremeniti tudi z oddajo opombe prek povezave v e-mailu, ki ga stranka prejme ob naročilu. Naročilo na tak način ostane zadržano, dokler ne pregledamo opombe, zato lahko pride do kasnejšega odpošiljanja. Strankino opombo pregledamo ob obdelavi naročila in jo kontaktiramo, če je opomba nejasna ali je ni možno več upoštevati. Stranka nam lahko popravek sporoči tudi na e-naslov info@griva.si, vendar v tem primeru naročilo ne ostane zadržano, zato popravka, če je bilo naročilo že procesirano, ne moremo upoštevati.

Pri vnaprejšnjem plačilu (kartica ali PayPal) po zaključenem postopku oddaje naročila izdelkov v naročilo ne moremo več dodajati.

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč smo na voljo preko e-pošte na info@griva.si.

Cene

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (takrat kupec tudi prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

Promo kode
Občasno bralkam/bralcem e-novičk ali prek drugih komunikacijskih kanalov pošljemo promo kode. Promo koda prinaša različne ugodnosti od različnih darilc do popustov, velja pa nad minimalnim zneskom naročila. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “Koda kupona” in potrdi s klikom na gumb “Unovči kupon”, takrat je tudi vidna ugodnost, ki jo promo koda prinaša. Promo kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oz. kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promo kodo. Promo kodo po oddanem in po odposlanem naročilu ni mogoče naknadno vpisovati, upoštevati ali spreminjati.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe oz. od naročenega blaga
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@griva.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Vračilo prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo s klikom tukaj.
Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Klara Okorn s.p., Orle 19, 1291 Škofljica.

Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so ob dostavi zavrnjene. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@griva.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun oziroma kartico ali PayPal račun, uporabljen pri plačilu naročila.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promo koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le maksimalno vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta
Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet in želi koristiti 28 dnevno garancijo zadovoljstva, lahko zahteva samo vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila celotne kupnine.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvestimo v samem postopku).

Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake.

Obrazec za prijavo stvarne napake je dostopen s klikom tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Shopping Cart
Scroll to Top